O nás
330
Michal Jansa (řidič) jezdil již předchozí dva roky jako spolujezdec s Tatrou 813 8x8, taktéž Jan Balšán si rok vyzkoušel jako spolujezdec v Tatře. Dan Schneider začal jezdit jako druhý spolujezdec v roce 2009.
Stavba Liazky začala v zimě 2007/2008. Stavba nebyla vůbec jednoduchá a strávilo se na ní hodně času, ale stálo to za to. Fotky ze stavby a jak se auto měnilo je možné najít ve fotogalerii: http://jansaliazteam.rajce.idnes.cz/stavba_liazky/.
Více o úpravách, proč Liaz atd. je možné se dočíst v článku: www.liaz.cz/jansa_trucktrial.php.
V dubnu 2008 se tedy Liazka ukázala poprvé na závodech Trucktrial. Umístění nebylo nijak valné, ale našla se místa, kde je potřeba zapracovat, a již rok 2009 byl lepší. Kluci se umístili na 4.místě. Avšak nezaháleli a úpravy vozu probíhaly stále dál, úpravy exteriéru (barva td), interiéru i technické.
V roce 2009 i 2010 si posádka zkusila i Rallye Truck Trial, kde také neměli špatná umístění, přestože vůz není stavěn na rychlostní závody.
V roce 2010, se jelo 6 závodů Trucktrialových a jedno Rallye. V roce 2010 se posádka 330 stala MISTRY ČESKÉ REPUBLIKY v kategorii S3/2.
V letošním roce 2011 se posádka zúčastnila i závodu Baja Saxonia v Německu - Rallye, kde se umístila na 19.místě a Rallye Trial Germany 11.2, kde se umístila na 2. místě. V celkovém umístění na Trucktriale obsadili 3. místo.
Rádi bychom za naše úspěchy poděkovali také sponzorům, bez kterých by se nám nic z toho nepodařilo. Michal již Liazku nevlastní, takže tímto Liazka pod vedením Michala Jansy již soutěžit nebude.